Eilen aamulla nousi sitten kuume. Mukavata.

Kävin eilen vähän shoppailemassa kun täyty viedä auto huoltoon ku hajos (en jaksa selittää tarkemmin, kuitenkin, vihaan autoja.) Alta voit katsoa mitä ostin ;) rahaa kyllä kului kummasti vaikkei tuossa paljoa tavaraa edes ole...

Vasemmalla on etniesin huppari jonka ostin poikaystävälleni. Olen sellainen rohmu että lainaan häneltä aina huppareita niin jos hänellekkin yksi jäisi ;) Lisäksi ostin ison kasan sukkia kun meillä on pesukone joka syö aina niitä, kaapit ovat täynnä parittomia sukkia. Vero Modassa oli tarjouksessa  kolmet Piecesin alushousut, joten ostin niitä myöskin. Kirjankin löysin taas pitkästä aikaa, Sokokselta sai halvalla Stephen Kingin Uinu, uinu, lemmikkini. Olen lukenut jo melkein puolet, vaikuttaa tosi hyvältä kirjalta! Lisäksi löysin myös pipon tallille, nyt ei enää pää palele. Gina Tricotista hain tuon tummansinisen topin ja Anttilasta Oopperan kummitus-dvd:n. Ratsutarvikkeessakin poikkesin ja löysin itselleni vihdoin kannuskumit ja hevoselle tarttui mukaan remonttisuitset, jotka toivottavasti ovat hyvät!

 

 

Poikaystävänikin  tuli yöllä kotiin Liettuasta! Voi sitä jälleennäkemisen riemua kun hän tuli puoli neljältä kattomaan mua <3 Tuliaisiks sain Batterya 24 päkin, nyt kelpaa juoda ;) Olen melkeinpä riippuvainen Batterystä eikä tämä tuliainen ainakaan paranna asiaa ;D

Tämän päivän olen viettänyt ihan kotona. Poikaystäväni tuli heti aamulla meille ja olemme yhdessä poteneet mun sairaspäivää. Lähinnä ollaan vaan juteltu koko ajan ja parit päiväunet otettu. Äiti lähti Kuopioon yöksi työmatkalle, joten saamme olla ihan rauhassa kahdestaan koko ilta.  Nyt poikakaveri lähti käymään kotonaan moikkaamassa isäänsä ja mä pääsin käymään hetkeks koneelle.

On taas niin kylmä, että taitaa olla kuume nousussa. Mittaanpa kuumeeen ja otan buranan ja menen takaisin sänkyyn.