Autuaita ne, joiden pahat teot on annettu anteeksi ja joiden synnit on pyyhitty pois. Autuas se mies, jolle Herra ei lue viaksi hänen syntiään.
 
Eilen raamiksessa luettiin tällainen kohta ja tämä kohta paransi mieltäni huomattavasti. Todellakin, kun syntimme pyyhitään pois, olemme autuaita. Voi kumpa Herra ei viimeisellä tuomiolla lukisi mun syntejä viaksi, vaan antais ne anteeks.
 
Eilen sain tietää, että mun uskonnon yo-paperit lähtee täältä M:nä! Olin todella yllättynyt, sillä olin täysin varma, että B on realistinen odotus. Jännityksellä odotan että pysyykö paperit M:nä.
Kävin tossa heti aamusta tekemässä venäjänkokeen koululla. Oli aika vaikee, eikä tainnu mennä kovin hyvin. Jotenkin on tuo lukumotivaatio ollut lähes miinuksen puolella, kun on tullut ton mun miehen kanssa vietettyä aikaa melkos paljon. On tää touhu kyllä hassunhauskaa ;)
 
Tänään pääsen kuvaamaan kun yksi kaveri hyppää hevosellaan. En ole ollut hevosia kuvaamassa varmaan kuukauteen, alkaa olemaan jo vierotusoireita. Laitan lähipäivinä ehkä kuvasatoa tännekkin näkyviin.
 
Nyt väsyttää niin paljon että päiväunet vois olla paikallaan.